top of page

לקיבוץ ניר דוד תב״ע מאושרת להפעלת צימרים לתיירות הזוכים לביקורות מצוינות במחיר הוגן

בכל מקום בארץ, ישובים העוסקים באירוח, מטפחים את את משאבי הטבע והנוף שסביבם לצורך חוויה תיירותית אופטימלית.


קייט כפרי מותר בכל ישוב כפרי במסגרת חוזה החכירה של התב"ע מול הקיבוץ. לקיבוץ מותרת כחוק הפעלת 50 יחידות קייט כפרי. הצימרים הראשונים הוקמו בשנת 1999 בקצה הקיבוץ (בזמנו) לאחר אישור ותשלום נכבד לרמ"י (רשות מקרקעי ישראל). אכן הצימרים סמוכים לנחל אבל לתשומת ליבכם, אף צימר (כולל השורה הראשונה) אינו פונה לנוף האסי כשם שמלון המלך דוד פונה לעיר העתיקה ירושלים ומלון הורדוס פונה לים המלח. המחיר לחלוטין אינו מופקע בהתחשב בבקתת עץ מרווחת הכוללת ג'קוזי, ארוחת בוקר מפנקת ועוד. המחיר הינו נגזרת של היצע וביקוש, ואינו גבוה יותר ממחירים של צימרים דומים בארץ.

לניר דוד רישיון עסק מורשה להפעלת בקטות אירוח בשטח הקיבוץ.
לניר דוד רישיון עסק מורשה להפעלת בקתות אירוח בשטח הקיבוץ.

איך בת״א עושים כסף? מקימים בתי מלון במיליונים מול ״הים של כולנו״. איך בנווה אטיב עושים כסף? מקימים צימרים מול נוף ״החרמון של כולנו״. איך בכפר בלום עושים כסף? ממלאים בקיאקים את נחל ״החצבני של כולנו״. איך במנרה עושים כסף? מפעילים אומגה הגולשת ממצוק רמים לעמק החולה - ״מהמצוק של כולנו״. איך במרום גולן עושים כסף? גובים מחירים גבוהים כשיורד ״השלג של כולנו״. כל ישוב מנצל את משאבי הנוף והסביבה העומדים לרשותו כדי לפתח תיירות ואין פסול בכך.

במדיניות הכלכלית הנהוגה במדינת ישראל, נושאים כמו תיירות הינם שאלה של ביקוש והיצע. לקיבוץ שמורה הזכות לגבות כל סכום שיבחר בעבור שירותיו, וכל אדם רשאי לבחור אם לרכוש את השירותים או לא.

בקתות הצימרים בקיבוץ ניר דוד
בקתות הצימרים בקיבוץ ניר דוד



bottom of page